onsdag 9 december 2009

Ännu konstigare dag

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, men var det en konstig dag igår så har det varit mycket värre idag.
Johan åker till jobbet men ringer vid 05.50 och säger att bilen har stannat och att han står på e20. Vad ska man göra med två sovande barn. Kom på att grannen är på väg till jobbet, han ringde honom och han blev hem skjutsad, med bilen kvar på e20 för att ingen hade bogseringslina otur en sån ska man ju ha i alla bilar det har man ju.
Väntade på grannarna skulle vakna så att någon skulle kunna hjälpa honom att bogsera hem bilen, den kom hem men gick inte att rädda, motorn hade rasat, kamrem och bultar och hela skiten.
En bil fattigare. och en trött unge som vaknade 05.50 när johan ringde till mig fast han gjorde det på mobilen

Men en god nyhet var att jag kom in på utbildningen jag hade sökt, så nu blir man student.

Det som kan hända nu är att kopplingen rasar på saaben då är vår lycka gjort haahhahaha

Hoppas ni andra har haft en bra dag.

1 kommentar:

  1. Låter inte speciellt roloigt det där hörrö... Hoppas att det löser sig!!
    Har ni haft en bra helg då??
    Kramis!

    SvaraRadera