söndag 18 april 2010

Fin men blåsigt

Det är skönt att sitta inne, ser skönt ut ute men det blåser så det är det nog inte. Tur att man får vara inne och skriva tenta då. Det går så himla bra. Barnen och johan är i söderköping och firar johans syster och hennes sambo medans jag sitter här och skriver men det är skönt att få den klar.
Igår var vi i Eskilstuna de hade öppet hus på Brandstationen. Det var brandbilar, polisbilar och ambulanser. Jag tyckte det det var kul men inte barnen, de var trötta efter en vecka med heltid på förskolan ska jag väl lära mig att skriva. Bilder kommer senare för kameran är idag i söderköping.

Nu är maten snart klar och jag ska äta lite och fixa matlåder till min kära man.

Ha en bra söndag alla vänner
Glöm inte att skriva en rad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar