söndag 23 maj 2010

Nedräkning

Idag är det bara en vecka kvar tills min lilla son blir fyra år. Vad fort det går. Våran lilla kille börjar bli stor. Den 15 maj lärde han sig att trampa på sin cykel med stöd hjul. Men han är lite lat som mina föräldrar säger undra var han har fått det ifrån. Hahahaha. Det är inte så att det är cykel han hoppar på först när vi är ute och leker.

Ännu en nedräkning sorligt kanske men ändå behövligt. Min man flyttar till egen lägenhet om två veckor. Nu har det blivit så sorligt men det går inte längre.

Sen flyttar jag den 1 juli till egen lägenhet.

Idag har äntligen Felix varit hos elliot och lekt. Han pratar varje dag om det när vi åker förbi deras hus men det är ganska sent när vi kommer från dagis, men idag tog vi kontakt med de och de lekte en stund. Det tyckte felix var jättekul.

4 kommentarer:

  1. Grattis i förskott får jag säga. =) Ja det går fruktansvärt fort...

    Tråkigt att ni ska gå isär. Hur ska ni göra med barnen? Hoppas det blir bättre för er?! Tänker på er.
    Vart ska ni flytta??

    Hur länge får de vara på dagis?

    Ha det så bra ni kan.

    Camilla

    SvaraRadera
  2. Vi ska bo kvar i åker båda två. En varsin lägenhet. Barnen kommer att bo varannan vecka. Vet inte riktigt vad du menar med hur länge får de vara på dagis?
    Jag kommer att sluta skolan snart för denna termin och har tyvärr inget sommarjobb så de går nog hem innan midsommar. Har en exa kvar innan jag slutar skönt med lite ledigt har varit en jobbig vår med allt.
    kram

    SvaraRadera
  3. Jo det jag tänkte på dagiset var hur långt tid de är. Mellan 8-16 eller så?! Trivs de bra?

    Hoppas att det blir bra att ha varsin lägenhet.

    Varannan vecka blir nog bra. =)

    Kan förstå att du är trött med allt som hänt.

    Hoppas det blir bättre.

    Ha det bra!

    Camilla

    SvaraRadera
  4. Det är olika vilka tider de är. Är jag i skolan är de mellan 7,30 - 17 annars när jag pluggar hemma är 8-15.
    Jag hoppas också det blir bra.
    Kram

    SvaraRadera