fredag 21 januari 2011

Fredag

Fredag igen och denna veckan har gått också. Denna veckan har varit jobbig. Utan barn och mått piss, är inte bättre idag skulle vilja dra täcket över huvudet och sova men ska hämta mina troll snart. Mys att de kommer hem. Nästa vecka börjar skolan och jag ska åka till västerås ingen hödare och barnen ska lämnas vid halv sju på måndag morgon. Trött mamma och barn tror jag att det blir då.
Hoppas bara helgen blir lugn innefrån grannen, går och oroar mig hela tiden orkar verkligen inte mer just nu.
Ha en bra helg, jag ska försöka att ha det.
Kram

2 kommentarer:

  1. Ann-Charlotte Pihl22 januari 2011 kl. 12:32

    Hoppas helgen blir kanon vännen!! KraMar

    SvaraRadera
  2. Hoppas du haft en toppen helg!! Lycka till med skolan nu då!!
    Kramar!!

    SvaraRadera