tisdag 26 april 2011

Underbar påsk

Jag och barnen har haft en underbar påsk med mor och far. Inte gjort så mycket, träffat lite släkt och ätit god mat. Känns faktiskt skönt att barnen har påsklov efter påsk, får längre ledighet och även för mig som gjort allt för denna veckan så att jag kan vara lite ledig.
Idag har jag varit på intervju inför sommarjobb och det verkar lovande och jag kommer att jobba hela sommaren skönt att få in lite pengar.

Måste även skriva att denna killen har blivit stor nu, har inte velat ha blöja på natten på länge men blöjan har alltid varit mycket i på morgonen så har tänkt att det kommer inte att funka, men i lördags kväll så sa han, nu är det sommar och jag vill inte ha blöja mer. Har sagt att han ska få sluta när vi flyttar men jag orkade inte säga emot så han hade ingen blöja och jag tog fram extra lakarn och kalsonger. Men nu har han sovit utan blöja i tre dagar och det har inte kommit en droppe i sängen. Han har varit jätte duktig. Nu behövs det inga blöjer mer i denna familj. Skönt








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar