onsdag 24 augusti 2011

Lite som hänt sen sist....

Ja det är visst snart en månad sen jag skrev här. Har haft en underbar sommar med sommarjobb, barnledig och flyttat. Men jag ska skriva om lite om vad som har hänt.
Efter att jag hade avslutat mitt sommarjobb i norrköping så flyttade vi hem för detta år. Helt underbart att komma hem. Mina föräldrar har varit guld värda när jag har mått dåligt och jag är oerhört tacksamma att de finns för mig.

I början på Augusti så bestämmde jag mig för att gå ner i vikt. Så jag har börjat träna och äter mindre potioner av vanlig mat. Blir enklare så när man har två troll. Vi får väl se om det blir något resultat. Är ute och går med grannen 3-4 gånger i veckan och kör lite cross traning också. Skönt när man har en i vardagsrummet. Bara att kliva på och köra.

Denna sommar har varit helt underbar. Har träffat många intressanta personer och många av mina goda vänner, i söderköping har jag min aldra bästa vän, vet alltid att hon finns för mig oavsett vad som hänt. Tycker mycket om dig N.

Vi hade flyttat hem för gått men vi har varit nere två helger i augusti. Den första så var min granne med och hon bara älskade gården som mor och far bor på. Den helgen var vi och besökte min farmor och kollade söderköping. Man var ganska trött när far runt hela tiden.
Andra helgen så var det augusti festen i Norrköping. Vi var innen och gick stånden med barnen men mer var det inte. På söndagen firade vi våran kära vän E som fyller 5 år den 29 augusti. Men vi kan tyvärr inte då så det blev nu.

Har ju helt glömt bort att skriva att min älskade son har börjat i första klass. Första dagen var jag med på upprop sen fick alla föräldrarna gå hem. Allt gick väldigt bra. Han fick en lugn start med bara skolan. Denna veckan har han börjat med frita på eftermiddagarn. Nästa vecka är de hos far och då börjar det på allvar.
Nu är vi alltså höst och allt med rutiner börjar. Det tar ett tag innan man kommer in i det men det kommer att bli bra tillslut.

Blev visst ett långt inlägg men har ju inte skrivit på en månad. Ska försöka bli bättre. Kanske skulle skriva mer om man fick några kommentarer så att man vet att någon läser.
Kram

1 kommentar:

  1. Jag kollar varje dag om du skrivit något nytt.

    KRAM KRAM Camilla

    SvaraRadera