lördag 19 november 2011

Då var det lördag igen...

Var tog denna veckan vägen? Det är frågor jag ställer mig nu för tiden. Har inte hunnit något denna veckan, men idag pluggas det. Gjort klart litteratur seminariet och diagnosen. Riktigt duktigt om jag får säga det själv. Ska snart läsa litteraturen som ska läsas till på måndag.

Vad har hänt i veckan då, inte så mycket. Fhar varit och lekt min sin Vän O två dagarn denna veckan, för idag åker de till Thailand och är borta i en månad. Inte ett dugg avundsjuk. Ha det bra önskar vi, sola och bada och ta det lugnt. Det behöver ni, men vi kommer att sakna er.
L har haft vän med sig hem. Då kunde jag plugga lite. Ja det är väl det enda som har hänt.
I söndags på knatteskutt hade de fotboll och L tyckte det var så roligt, det riktigt lös om honom.

Idag ska jag fortsätta plugga sen ska jag fira min Kära Granne som fyller 60 imorgon. Ska följa med de ut på resturang ikväll och äta mat. Ska bli riktigt trevligt. Imorgon ska jag hjälpa henne hemma då det kommer fika gäster så det är idag som gäller med plugg.
Ha en bra helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar