måndag 15 mars 2010

Vi går mot vår

Vad tiden går fort, det var ett tag sen jag var inne men nu är jag på g igen. Har varit lite nere. Mycket med allt. För det första fick jag underkänt på min första tenta och livet rann förbi mig men när jag fick hem tentan så då var det inte så mycket att lägga till, det fixade jag redan i lördags då min underbara vän maria hjälpte mig. Tack snälla maria. Förra veckan hade vi praktik och det var så himla kul, men var så himla trött när jag kom hem. Igår fick jag ny energi och det är ju inte fel att vakna till solsken varje dag. Äntligen är våren på väg. Nu blir det nya tag i skolan, jag ska klara andra tentan så är det bara. Har lite innanför skallbenet märkte jag iallafall. Det var jätte skönt.
I fredags var vi också hos dietisten. Fick massor av info bara läsa och läsa på alla produkter. Igår åt vi pannkakor och lucas tyckte sina var goda. HURRA
Snart dags att åka till skolan, fick gå upp lite tidigare idag för att sonen vaknade.
Ha en bra dag i solen

1 kommentar:

  1. Skönt att du är igång igen. Inte alls kul att vara nere. Jag har haft mina upp och ner dagarn just nu med...men det brukar bli bättre var efter.

    Allt bra annars?

    Vad blir du nu när du läst klart? =)

    KRAM KRAM Camilla

    SvaraRadera