söndag 13 juni 2010

Barnen hemma igen hos mig

Nu är barnen hos mig igen, det känns skönt man har ju några som pratar lite med en iallafall fast man kanske blir ganska trött på de.
Det var så kul att se, vi bjöd eller rättare sagt jag sa inget till barnen men johan kom och åt kvällsmat med oss som blev taco idag. Lucas blev så glad när pappa kom och sken upp som en sol. Det var skönt att se efter att de hade varit hos pappa en helg och jag fick prata med en vuxen en tag. De bestämmde att de skulle åka till honom nästa helg också och det var jätte skönt att höra det menar på att allt har gått bra eller annars är det inte så kul här där allt är packat i kartonger. Jätte skönt för mig iallafall att det har gått bra hos pappa, har ju varit lite nervös. Allt blir bra till slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar