måndag 19 juli 2010

Kolmårdens djurpark

Idag har jag pappa/morfar och mina troll varit en hel dag i kolmårdens djurpark.
Det har varit en mysig dag och barnen har varit jätte duktiga.
Lyckad dag så nu är min älsta sons önskan för sommarlovet uppfylld. Han ville åka till kolmården och kolla djur och nu har vi gjort det. Han tyckte det var kul och det var bra.
Lagom varmt väder har det också varit.
Tack mina snälla föräldrar.

Felix och Lucas





Kramar av bamse och lilleskutt blev det också jätte kul. Min favorit är och var även när jag var barn är bamse. Felix var lite tveksam först men storebror tog hand om honom. Mysigt att se.



Vi väntar på färjan efter en hel dag på kolmården, de ser inte så trötta ut. När vi kom hem blev det även ett kort bad i poolen. Bara 24 grader det är kallt när man nu är van vid 27 grader.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar