torsdag 22 juli 2010

Torsdag 20100722

Visste inte vad jag skulle skriva som överskrift så det fick bli dagen och datum.
Idag åkte jag och mina troll åter till åker för ett par dagar. De hade inte varit i lägenheten förrut så det var spännande. Lucas har nog varit orolig. Han har mått dåligt i natt och i morse modde han illa, men väl hemma i åker ganska bra. Pappa johan kom på besök och både ville att pappa skulle lägga de. Han gjorde det men ingen somnade. Felix tyckte det var mycket ljud och det är det man hör alla som går i trappan och i deras lägenheter. Ett hus på landet är nog det som behövs för mig och mina barn för att jag ska få lugn och ro. Jag kan inte hjälpa det men jag vill ha lugn och ro. Kunna sova när man vill. Barnen somnade efter många om och män gick ganska bra ändå fick ligga och mysa med felix och det var mysigt ville inte gå därifrån men var tvungen att kolla lucas. Nu sover båda och jag ska också försöka att sova vet inte hur det går men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar