tisdag 8 februari 2011

10 år

I dag är det 10 år sen jag trodde att jag träffade min drömprins. Men det blev 9 år tillsammans och 3 år som gifta. Vi var för olika och värderade livet på olika sätt. Men det är ju inte så att man inte tänker på det. Vad var det som gick så fel. Sitter nu själv men som tur var så har jag mina älskade barn och mina underbara föräldrar, men för att jag ska må bra måste jag flytta så att jag och mina barn får sova. Jag vill flytta till ett hus nära mina föräldrar där kan jag få lugn och ro men jag får inte för varken j eller för min pappa. Alla tänker på skolan, men jag tror att allt skulle bli bättre för mig i skolan om jag fick en fri zon där jag mår bra.
Detta inlägg fick visst en annan vändning en vad jag hade tänkt mig men behövde få ur mig det. Har mycket frågor i mitt huvudet. Varken barnen eller jag mår bra av att jag inte mår bra. Kan inte ängna mig åt dem och låta de vara barn som jag vill. Tänker bara hela tiden. Den bästa lösningen för mig är att flytta men det är ingen som förstår hur dåligt jag mår.
Älskar mina barn och vill deras bästa men det kanske betyder att de inte får träffa sin far så mycket och det tänker jag också på. Mycket tankar hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar