söndag 29 maj 2011

Min lyckligaste dag

Jag vet inte hur många som följer min blogg, men i slutet av mars skrev jag en tenta som jag slet mig sönder för men det hjälpte, idag fick jag betyg (för de som vet att man ska få den inom 20 dagar men våran lärare blev sjukskriven så det har tagit ca 1,5 att få svar på den) men igår kom alltså svaret. Tittade idag och bara skrek. Mina barn undrarde vad det var och säkert grannen under också. Ibland lönar sig slit, det var en tenta som jag inte trodde jag skulle få ett ord skrivet på men tillslut fick jag ta bort 900 ord och då blir man mer orolig att man inte ska få godkänt, tar man bort något som är viktigt eller inte. HURRA jag tog bort det som inte var viktigt för jag fick GODKÄNT. Känns så himla skönt. Nu har jag alltså bara en inlämnings tenta kvar och sen är jag klar med denna termin. En redovisning också men det arbetet är redan klart. Så jäkla skönt att det snart är sommarlov.
Är så himla lycklig idag
Kram

1 kommentar:

  1. STOOOORT GRATTIS Cicci!!!! ;0)
    Japp!! Nu LÄÄÄÄNGTAR vi till sommarlovet!! ;0)

    KRAM!!

    SvaraRadera