onsdag 25 maj 2011

Tankarn kommer på papper

Kan inte tänka att det går så bra idag, tankarna bara flyger ner på pappret och jag känner mig så nöjd. Sitter alltså nu och skriver på min sista inlämning för denna termin. Den ska inte in förrän den 10 juni men gud så skönt om man blev klar med den så att jag kan göra det sista i lägenheten med packning och städning utan att tentan ska ligga över mig. Har skrivit två frågor av fyra och är redan på 3 sidor och den ska vara 5- 6 sidor. Bara att fortsätta så att man blir färdig så himla skönt. Idag ska jag även hämta troll för att de ska klippa sig, har nu inte sett de sen i fredags så ska bli kul att träffa de.
Ha en bra dag
Alla kära vänner
Glöm inte att skriva en rad också det är så kul när man ser att någon läser bloggen för vem annars skriver man för
Kram

2 kommentarer:

  1. Så skönt det är när allt bara rullar på!!! ;0)
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    Jag kollar lite då och då på din blogg...=)

    Kul att det går bra för dig nu. =)

    // Camilla

    SvaraRadera