onsdag 15 juni 2011

Norrköpings kommun......

Vad är det för skämt egentligen. Vård- och omsorgskontoret i norrköping är ju bara ett skämt. Sökte sommarjobb där och fick komma på intervju. Var på introduktion där vi gick igenom en pärm och vad som var viktigt i sommar. Skrev på papper att jag inte skulle ta något annat jobb i kommunen och då tror man verkligen att man fått jobb. De sa att jag fick jobb, men nu en vecka innan jag ska börja har jag fortfarande inte hört något från de. Var igår på lyft teknik så att man vet hur man ska flytta sina brukare. Alla som var där hade hört om brukare och fått schema men inte jag. Idag ringer jag de och då säger den som svarar att en av cheferna skulle ha ringt mig för flera veckor sen och säga att det inte fanns något till mig. Men som sagt va inte hört något. Är jävligt förbannad. Sitter nu här och har inga pengar i sommar bara för att de inte har hört av sig. Får man beete sig så när man är en stor kommun?? Som sagt va sitter nu här och har två barn hela sommaren och inget jobb och inga pengar. Jag säger bara F.N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar