måndag 19 december 2011

Bild bomb

Tänkte bjuda på några bilder. Börjar med en härlig bild på mina pojkar. De börjar bli stora.

Den fina granbocken som jag fick av min far ooch som får så mycket beröm i området. Alla tycker den är så fin. Igår fick jag ditt lite lampor i den också.

Blir så glad när jag klarar något själv. Sen har det kommit mer snö idag så den blev täckt igen men mysigt.


Vår gran som barnen har pyntat så fin. De har klätt den helt själva, jag bara hade ditt glittret. De tyckte det var så kul. Märks att vi inte hade så mycket jul förra året hemma.

Men iår har vi desto mer. Mysigt

Våran ljusstake iår, vet att det inte är snö ute, men tog detta kort i onsdags då jag och pojkarna tände fjärde ljuset, så att de fick vara med om det. Stora pojkar som vill tända själva då måste det bli rättvist.


GOD JUL

(bara 5 dagar kvar till julafton)








1 kommentar:

  1. Hoppas ni hade en UNDERBAR JUL o ett mysigt Nyår!!
    GOD FORTSÄTTNING!!
    KRAM!!

    SvaraRadera