fredag 2 december 2011

Läste om förra året.... och vad som händer här..

Satt och läste min blogg och vad jag gjorde förra året så här års. Det var mycket snö, vi hade redan hunnit med att åka pulka. Det går ju knappast iår. Annars ligger vi förre med pepparkaksbak och sånt trevligt. Man får ju planera lite när man bara har barnen varannan vecka. Måste fixa julstämning här för de. De älskar julen.

I skolan, går det framåt men tar det verkligen lugnt. Orkar inte stressa upp mig. Har bestämt mig att det kommer att vara salstentor som ligger efter mig, men jag SKA klara utbildningen.
Så våren 2013 går jag ut. Slut med detta negativa.

Vore kul med lite kommentare så jag vet att någon läser det jag skriver.
Ha en bra helg för det ska jag
Kram cicci

1 kommentar:

  1. Rätt inställning! :) Det kommer du långt på, även om det känns motigt ibland. Kram NB

    SvaraRadera