måndag 23 januari 2012

Nu är vardagen igång igen.....

Nu är det dags att komma in i rutiner igen, i dag börjar jag min femte termin på högskolan. Skit så fort det går. Kan inte fatta att jag har gått så många terminer och lyckats ganska bra om jag får säga det själv (och det får jag ju för det är ju jag som skriver denna blogg).
Otur är det att F blev sjuk lagom till jag börjar i skolan, förhoppningsvis så får jag barnvakt idag så att jag kan åka till skolan själv annars får han följa med mig. Finns inget annat att göra.

Igår så skulle jag sy l gardiner och då ville han sy så han sydde ett örngott nästan helt själv. Det var ju första gången som han sydde på maskin. Han var riktigt duktig, han har börjat med syslöjd nu i skolan.

Nej dags att sätta fart innan man ska åka.
Ha en bra dag och glöm inte kommentera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar