onsdag 18 januari 2012

Vad tiden går......

Ja tiden går så fort så jag tänkte skriva lite om vad som har hänt sen sist.

Den 4 januari fyllde jag år, det blev lugnt med bara mina föräldra och johan som kom hit. Riktigt skönt.
Under hela jullovt har jag haft barnen hemma och samtidigt pluggat till en salstenta som som jag hade den 9 januari. Fick veta att det gick riktigt bra på den: Skrev vg och har varit oerhört glad denna vecka. Sen skrev jag en tenta också den 13 januari men har inte fått svar på den än. Men hoppas, men inte för mycket.
Denna vecka har barnen varit hos sin far som vanligt och jag skulle vara ledig, men har fått jobba hela veckan och det är så otroligt skönt. Så himla kul att jobba och få lite extra pengar.

Har under höstterminen i mått så bra, har varit mycket och jobbigt i skolan, men nu ser jag framåt och har fått ihop poäng inför denna termin. Så himla skönt.

Nu ser vi framåt
Ha det gott
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar