lördag 16 oktober 2010

En helt oroligt kul kväll

Skulle jag veta var min kabel till telefonen är så skulle ni få se roliga bilder, precis som våran lärare sa i vecka att en bild säger mer än tusen ord och dessa bilder som jag har i mobilen är otroligt roliga biler, kan inte beskriva hur kul och hur mycket vi skattade igår när jag var på tjejkväll hos nathali. Maria och anna var också med och jag tror vi skrattade i 6 timmar igår kväll. Trodde aldrig att det skulle bli så kul men det var det. Det går inte att beskriva men en helt otroligt rolig kväll som jag sent kommer att glömma. Tack mina kära vänner. Vi blir ett bra team.
Tack även till johan som tog barnen fast det var min fredag men jag har ju barnen tre veckor irad för att johan inte kunde ha de den vecka han skulle ha de för han började så tidigt. Men det är så kul att ha de här.
Tack snälla emma för att jag fick låna din säng i natt en otroligt skön säng hoppas du sover gott i den i kväll.
Tack maria för att du öppnar din dörr för mig, kände mig oerhört välkommen och trygg hos er. En jätte fin familj har du.
Nu ska jag nog sova för det blev lite sent i natt
Ha en bra fortsatt helg

1 kommentar:

  1. Låter som om du haft en SUPER helg Cicci!!
    TOPPEN!!
    Ny vecka nya tag nu då!!

    KRAMAR!
    //Malin

    SvaraRadera