söndag 10 oktober 2010

Söndag

Idag är det som sagt va söndag, imorgon är det måndag igen och denna helg är redan över. Denna helg har jag varit hos en vän i eskilstuna och jag köpte skor, jag behövde det för mina läcker och det är inte skönt nu när man inte vet vad det är för väder ute regn/sol. Höst har det blivit och det är både härligt och inte härligt.
Idag ska jag ha ljusparty hos mig så det är dags att börja göra något i lägenheten. Har en tvätt att hämta skönt att det är klart men saknar egen tvättmaskin. Det skulle underlätta så mycket.
Jag är van vid tvättmaskin det är tredje gången denna veckan som jag tvättar. Inte kul
Så nu får vi sätta fart
Ha en trevlig dag

1 kommentar:

  1. Hoppas du haft en härlig helg o att ljuspartyt blev lyckat! Jag AVSKYR ljuspartyn!! HATA verkligen ljus som ska "dofta"!!! De STINKER ju om ALLA!! O inte F**N luktar det ROS eller KAFFE eller vad det nu kan vara!! Det luktar ju bara KONSTGJORT!! Men men.. Smaken är ju som baken!! O TUR är väl det!! ;0) Hahahah!!
    Hoppas du får en bra vecka oxå!!
    KRAMAR!!

    SvaraRadera