fredag 29 oktober 2010

Fredag jippi

Idag är det fredag och denna vecka har gått i rasande fart, har läst till tenta. Men i onsdag tog jag ledigt för att umgås med en vän. Vi var och shoppade och åt mat på HC jätte trevligt. Skönt att bara gå och strosa själv utan barn.

Igår skrev jag tenta och är nästan färdig med den. Kommer på saker hela tiden som ska ditt men är snart klar bara lite små fix vill ju ha godkänt första gången. Var även hos min vän och fikade igår och träffade då hennes barn som var sjuka iallafall den minsta. Jätte trevligt

Idag åker jag och hämtar mina troll, inte sett dom på en vecka nu och jag saknar de verkligen. Härlige morfar följer även med som sällskap trevligt. Nästa vecka ska barnen vara hos mormor och morfar och stakars mig får vara i eskilstuna och plugga och se de inte den veckan heller. Men det blir mycket mys i helgen hos mormor och morfar för mig och barnen.

2 kommentarer:

  1. Myspysigt!!
    Hoppas att tentan går bra o att helgen blir KANON!!
    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  2. vad jag saknar barnen när dom inte är oss mig hade så bra nu i veckan

    SvaraRadera