måndag 10 oktober 2011

Denna helg och veckan

Ska börja med att säga att jag förstår mig inte på denna blogg ibland. Jag skriver långa inlägg men de kommer inte när jag ska publicitera de. Vet inte var de tar vägen.
Nog sagt om det men då vet ni om det bara kommer en rubrik. Förstår inte och bra är jag inte på det heller.

Denna helg var jag i ullared och shoppade, det var sjukt mycket folk, jag åker två gånger om året och har aldrig varit med om så mycket folk. Har aldrig stått i kö för att betala i 1, 45 aldrig i mitt liv, nästa gång blir det en vardag och hoppas på att det är lugnare då.
I skolan går det bra, ett grupparbete och en inlämning som är på G Är färdig om inte min vän som ska ringa ikväll säger att allt är fel men det hoppas jag inte. Ska börja att skriva rent den nu så att den är ganska färdig.

Till dig som kommenterade förra inlägget. Vore kul att se. Du kan höra av dig du vet vem du är om du kommer att läsa denna blogg igen. Nej nu är det dags att sätta fart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar