måndag 31 oktober 2011

Var tar dagarna vägen....

Helt otroligt vad det går fort. Man hinner ju inte med. Igår ställde man om klockan så nu är det vintertid igen. Inget kul men det är ju samma visa varje år.
I helgen var jag nere med barnen hos mor och far, de ska vara där en veckan då jag måste plugga för jag har en sals tenta på torsdag. Är så himla skönt att de kan vara hos mor och far. Barnen har ju ändå höstlov. Men det vet de inte på högskolan vad det är för något.
Byte till vinterdäck på min bil, nästan helt själv denna gång, men lite hjälp av min far. Börjar lära mig. Det är mycket som man ska lära sig då man lever själv. Men med hjälp av min far så lär jag mig sakta men säkert.

Så denna vecka består av plugg, plugg och åter plugg. När tentan är gjort på torsdag är det bara att börja plugga inför tentan som jag kuggade på. Nu kör vi, jag ska ha godkänt på denna tenta. Orkar inte ha den efter mig. Vad positivt det blev idag. Hurra jag tänker positivt.

Ha en bra vecka
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar