onsdag 5 oktober 2011

Hej!! Alla som läser min blogg, inte så mycket kommentarer men jag fortsätter att skriva och hoppas på kommentarer. Alla som undrar så gick det ganska bra på salstentan i fredags. Jag firade med en lugn helg (barnledig då trollen var hos mormor och morfar). Hela lördagen såg jag på film. Alla tre filmerna om sagan om ringen, vet att de kom ut för länge sen men nu har jag iallafall sett de. De var ganska bra.
I söndags eftermiddag kom troll hem och vi åkte senare på knatteskutt som de har börjat på. L tycker det är riktigt roligt, F är mer tveksam men var denna gång med hela tiden och de var jätteduktiga. Mamma däremot är inte så duktig med kameran. Glömer den hela tiden.
I måndags började vi en ny kurs och det känns som det blir lite lättare men man ska aldrig säga aldrig. Förstår lite iallafall men det är mycket att göra och lämna in.
Barnen hade kompisar med hem så det var fullt hus hela kvällen. L har börjat att läsa riktigt bra, från att inte vara ett dugg intresserad så tar han frivilligt fram en bok och läser. Stolt mamma.
Igår tisdag var det kanelbullens dag och så klart måste man då äta en bulle. Det gjorde vi och det var riktigt gott, sen på kvällen var det dags för promenad med grannen.
Idag onsdag så har jag jobbat en stund då jag inte hade något i skolan och när jag hämtar trollen ska vi gå till biblioteket för att kolla om det finns några bra böcker. Är trött på de vi har hemma.
Så har våran vecka sett ut så här långt och det bara rullar på.
Ha en bra onsdag

2 kommentarer:

  1. Roligt att det går bra för er, jätteduktig att läsa och vara Mamma , jag följer din blogg.

    SvaraRadera
  2. hej glad att det går så bra för dig i skolan. och att du trivs i nya lägenheten.. kram N

    SvaraRadera