tisdag 5 januari 2010

30 år

Nu är man 30 men det känns ingen skillnad, vad har hänt under mina 30 år då.
Bodde på vikbolandet på vistens gård hos mina föräldrar till 2001

2001 flyttade jag ihop med min man i norrköping, men redan 2002 flyttade vi till ett hus på visten igen,

2004 bytte vi hus med min farmor så vi fick ett större hus för då väntade vi lucas

2006 kom andra barnet felix och vi bodde kvar på vistens gård

2007 flyttade vi till söderköping och gifte oss

Juni 2008 flyttade vi till Åkers styckebruk och där är vi fortfarande kvar.

Nu är är det år 2010 och jag är 30 och blir student inom några veckor så det är väl nu livet börjar.

Min dag igår var bra. Lugn och skön dag.

En sak var inte bra igår, jag var med lucas på sjukhuset och fick veta att hans värden på gluten har gått upp så det blir att gå ner i magen igen och kolla, inget kul.
Min älskade son när ska det ta slut med eländen

1 kommentar:

  1. Hoppas att allt löser sig med sonen!!
    O visst är det inte så farligt att fylla 30?? Jag tyckte bara att det var SKOJ!!
    Ha de kalas!!
    Kramis!!

    SvaraRadera