torsdag 14 januari 2010

Kall dag




Idag har det varit en hektiskt dag, varit och gjort en massa ärenden i strängnäs.




När barnen hade varit på dagis så fick Felix vara hos våran ängel på våran gata hon ställer alltid upp som barnvakt och det är verkligen uppskatat nu när det är så mycket med Lucas. Felix hade jätte kul hos elliot. Roligare att leka än att vara på sjukhuset med oss. Säg bara till heidi, elliot får vara här när du vill, det är så trevligt.


Som sagt va jag vet att det är många som läser denna blogg men inte skriver några kommentarer men ska iallfall fortsätta att berätta vad som händer med lucas, kära alla vänner och släkt skriv gärna något när ni varit här




Vi har som sagt va idag varit och kollat operationen med lucas, det var en jätte bra kille som vissade lucas runt och berättade jätte mycket om vad som skulle hända då han ska göra en gartrocopi ( vet ej hur det stavas) men de ska ner i magen igen och kolla min kära son hoppas du blir frisk snart och mår bra. Hoppas det år fort nu, men det är ju skönt att bara åka till e-tuna istället för göteborg. Annan Historia.


Lucas tyckte det var intressant tror jag han har inte sagt så mycket fick en liten present när vi kom hem, även Felix såklart som har namnsdag idag har ni glömt bort det.


GRATTIS FELIX PÅ NAMNSDAGEN

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det blir snart bra med Lucas, stackars han, kram

    SvaraRadera
  2. Det kommer ordna sig med Lucas!! PROMISE!!! :0)

    Min svåger o svägerskas barn som födde 17/12-09 har oxå fått namnet FELIX så visst kommer jag ihåg att det är just FELIX idag!!
    GRATTIS!!! :0)

    Kramis!

    SvaraRadera