onsdag 13 januari 2010

Onsdag


Idag har man tagit en promenad till och från dagis igen, två bilar och ingen funkar hur otur kan man ha. Nu har vi fått hem en bil så nu kan man åka igen.


Lucas har gluten förmodligen vi ska gå ner i magen och kolla hur illa det är. Men det blir nog glutenfri kost såsmåningom och det tar mycket tid i mitt huvud nu, igår var han lugnare när han hade varit på dagis och det hade gått bra på dagis.


Jag börjar i skolan på måndag och man är ganska nervös, känner ingen och det är inte som att gå på gymnasiet, men jag oroar mig nog i onödan som vanligt. Ska försöka att inte tänka på skolan den sista dagarna, har nog gjort mer än vissa andra har.


Ha en bra dag i dennna vinter vita landskapet

1 kommentar:

  1. Det ordnar si Cicci!! Med både skolan o Lucas!!! Jag LOVAR!!! Gluten kan man leva JÄTTE bra med!! Det vet ju du!! Det läste vi ju om i skolan o så har du ju jobbat på dagis!! INGA PROBLEM!!! O skolan.. Du kände väl inte JÄTTE många när vi började gymnasiet heller?? Det KIRRAR du ju!! ;-)
    Ha de kalas!!
    KRAMIS!!

    SvaraRadera