måndag 11 januari 2010

Måndag

Idag har barnen och johan varit på lekslottet vid tullinge och lek. Jag har haft besök av en god vän som gjorde mig lite lugn på lucas sjukdom.
Imorgon blir det dagis igen för barnen, kul efter att ha varit hemma i 3 veckor hoppas det går bra att lämna de.

Man kan tro att man redan har börjat plugga sitter och letar litteratur mycket, men har nu hittat mycket så ska lugna mig lite nu, men vet att det inte går. Skulle helst vilja ha alla böckerna hemma nu när jag börjar men det går ju inte att köpa allt. Ha hittat mycket på bibban.

Ha det gott alla vänner nu blir det tv tittande familjen annorlunda börjar ju snart, de är ju helt otroliga en annan tycker två barn är jobbigt ibland men tänk dig 11 barn. Jag kan inte tänka mig det.

God natt

1 kommentar:

  1. Vad är det för sjukdom din Lucas har??
    Hoppas att det blir bra i alla fall!!
    Lycka till i skolan!!
    //Malin

    SvaraRadera