måndag 8 februari 2010

Helgen

I helgen har johan och jag varit barnlediga. Skönt men ändå skönt när det blir liv i huset igen. I lördags var vi iväg och jag köpte mig en ipod för att kunna lyssna på böcker som behövs iskolan, tack alla jag fick pengar av i 30 års present. Det blev en bra present. Vi passade även på att köpa en ny assistent för pengarna vi fick i julklapp, den vi hade började gå sönder och det var dyrare att köpa reservdelar till en 10 år gammal maskin. I lördags kväll blev det en mysig middag med sallad och vitlöksbröd mums.
Igår söndag var en hetiskt dag. Vi stod och sålde saker på barnbasar i strängnäs, sen var vi hemma och lämnade av grejerna som blev kvar tyvärr. Åkte sen ner till krokek för att hämta barn och fira min svägerska som blir 30 idag Hurra för anneli. Sen när vi åkte hem somnade båda barnen efter en helg hos mormor och morfar så det var bara att lägga de i sängarna så fortsatte de att sova till morgonen. Tack mamma och pappa för att ni har barnen ibland. Det är uppskattat från våran sida.
Nu är det måndag och jag ska snart åka till skolan för en föreläsning.
Ha en bra dag alla i snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar