måndag 15 februari 2010

Ny vecka

En ny vecka och många och långa dagar i skolan, idag har vi varit i västerås och ska ditt på fredag också men då ska barnen och mannen få en överraskning när jag kommer hem, vi får se om någon kan lista ut vad det är. Imorgon och på torsdag är det skola i eskilstuna. Idag är jag jättetrött i huvudet.
Igår på alla hjärtans dag så var vi ute och lekte i snön igen, lucas vill inte gå ut längre för han vill att det ska bli sommar. Han vill inte ha snö längre han vill bada i poolen. Snön har idag legat i 2 månader när ska den försvinna, det kan man undra blir det någon vår och sommar iår. Igår var vi och grattade elliot som har fyllt 3 år. Alla barnen lekte jättebra. Jätte trevligt.
Nu ska jag gå och umgås med mina barn lite, de har inte sett mig så mycket idag och det blir inte mycket på hela veckan.
Ha en bra dag
Kram

1 kommentar: