onsdag 24 februari 2010

Onsdag och hemma

Skriver med grön färg idag för nu vill jag ha vår. Varje morgon man vaknar så har det snöat lite, är trött på det nu. När ska värmen komma det är ju iallafall sista veckan i februari.
VÅR VÅR KOM TILL OSS.
Vårat elände med våra bilar ta aldrig slut, igår kom bärgningsbilen och hämtade våra saab 9 5. Täningslåset har pajat och gick inte att vrida om nyckel. Vad ska man ha bilar till. Usch nu får det vara slut på bil kaoset.

Igår hade jag min första ventilering på skolan, det gick bra men har idag bestämmt mig för att inte hålla på med tentan. Vill ha lite ledig ska åka och göra en del ärenden snart när barnen är på dagis.

Vad glad jag är för att jag har min familj, mamma och pappa är mina änglar är bara att ringa så förklarar de alla konstiga ord jag inte kan. Pappa är helt otrolig på det. Tack för att du är min lärare. Det har du alltid varit och kommer alltid att vara. SAKNAR ER.
Ha en bra dag nu alla kära vänner och föräldrar.
Solen lyser här idag iallafall nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar