söndag 19 september 2010

Helgen

Nu har barnen varit här i helgen, de är fortfarande här men man hinner inte göra så mycket när det är vecka, då är det bara skolan sova som gäller. I fredags hade vi fredags mys med taco och sen blev det chips framför tv. På lördagen kom felix vän elliot hit och lekte. Felix tyckte det var jätte kul och de lekte så bra. Tack elliot för besöket.
När elliot var här passade jag på att vara lite extra med lucas, vi gjorde tangram, ett kinesikt pussel på 7 bitar som inte är så lätt. Men han har inte så stort tålamod med det gick lite.
Passade även på att baka lite blev en glutenfri kladdkaka och glutenfria muffins.
Det blev gott det mumsade vi på när elliot hade gått hem. Och så blev det film mys.
Idag har min kära vän maria varit här och hjälpt mig att möblera om igen.
Nu är min säng i felix rum och han gillar det jätte mycket och nu har jag fått ett vardagsrum igen utan säng. Känns skönt.
Så har våran helg varit. Hur har eran varit???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar