torsdag 2 september 2010

Så glad

Hörde just barnskrik från lekparken och gick ditt och tittade och min älskade son var där med sin klass. Tänk har knappt träffat honom på en vecka, träffade de en stund igår för att jag skulle hämta grejer från johan men det var inget märkvärdigt. Frågade då om de hade det bra hos pappa och de hade de vad skönt att höra. Märkte även kläder igår och då upptäckte jag att han hade tagit ett par extra byxor från skolan hoppas johan tog med ett par idag. Tänk att de inte vet vad de har på sig på morgonen, men men det blir nog bättre.
Det var iallafall skönt att höra att det gick bra hos pappa och att han tycker det är kul på frita.
Imorgon får jag träffa mina barn igen och då får jag ha de en hel vecka, vi börjar med att åka till mor och far över helgen. Ska bli skönt att träffa de.

Men ska erkänna en sak, det börjar att kännas bättre. SKÖNT

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att det börjar kännas bättre!! Kram/Anneli

    SvaraRadera