torsdag 4 november 2010

2010-11-04

Denna veckan har gått fort. Har inte mått så bra denna veckan, har inte velat gå upp ur sängen på morgonen, bara inte velat inte orkat med skolan. Men hjälp av mina kära vänner i skolan har jag kommit ditt varje dag och gjort lite iallafall, men trött och jobbigt har det varit. Är nu i slutet av veckan och känner mig bättre och är glad att jag har tagit mig till skolan. Vet inte allt har bara varit tråkigt och ensamt denna vecka. Har träffat johan lite och pratat han har varit ett stort stöd för mig, känns jättebra att vi kan prata och umgås fast det inte funkar att vi bor tillsammans. På måndag får vi skicka in papper igen på att vi vill full följa skilsmässan jobbigt, tror det är det som ligger i bakhuvudet, men idag känner jag mig som en ny människa. Var klar med mitt mål att jag skulle vara klar med skolarbetet till 12 och det var jag. Mycket nöjd med mig själv. Nu är det bara resten som ska fixas idag. och imorgon är det skola och sen åker jag och träffar mina troll. Hurra nu har en vecka gått.
Saknar de jätte mycket

1 kommentar:

  1. Jobbigt när det blir så där!!
    Måste ni skilja er då?? Jag menar inte att ni inte ska det, men det blir så definitivt!! Jag känner en tjej som INTE bor med sin karl.. Dom har barn tillsammans, väntar sitt andra barn, men förblir särbos! det fungerar KANON för dom!! det kanske skulle vara nåt för er?? Eller?? Bara en tanke från min sida!! Men ni kanske vill gå skilda vägar definitivt? Vad du än bestämmer dig för så är det ju RÄTT för DIG!!
    Hoppas du får en skön helg!!
    KRAMAR!!

    SvaraRadera