måndag 22 november 2010

Snö igen

Idag har det snöat hela dagen nästan från och till och de säger att det ska komma mera snö och vill att man håller sig inomhus de närmaste dagarna. Tyvärr så går det inte för min del imorgon har vi en viktig redovisning i skolan och måste vara där. Men det är väl bara att ta det lugnt det är ju E20 ingen liten väg som tur är. Vitt och fint är det ute iallafall.

Imorgon avslutar vi vårat första tema arbete med en redovisning där vi blir inspelade så det ser till att man är fin hahaaha. Nej det ska nog gå bra iallafall.

Idag kom papper hem på posten att man är skild, eller det stod inte det men i klartext som jag ibland vill att de ska skriva så står det det. Massa konstiga ord som man inte fattar något av men att jag är skild ja det är jag nu. Känns konstigt det var inte såhär mitt liv skulle bli. Men det funkade inte så då gjorde det inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar