lördag 27 november 2010

Pulka backen 27/11 2010

Idag tog vi en sväng till pulka backen, men jag vet inte vad jag har fått för barn. De tycker inte det är roligt. Bara en massa gnäll att det är jobbigt och tungt. Gnället kan ju bero på att de har varit vakna sen kl halv sex. Fattar inte att de inte kan sova när det är lördag. Och så gnälls det när de måste gå upp i veckorna. Är alla barn så här eller är det bara mina???
Tjo här kommer vi. Men det blev lite snowrace åkning och snöängel av lucas



4 kommentarer:

  1. Hmmm... Har nog aldrig varit med om barn som INTE gillar att åka pulka!!! Förra vintern iofs när det hade varit snö konstant i flera månader var det nog några som var lite trötta på det... Men så här till första snön.. ;0)
    Hoppas att allt är bra med dig o din lilla familj!!
    KRAMAR!

    SvaraRadera
  2. Hahaha...jag skrattar lite när jag läser det här, mina killar är nämligen precis likadana...;-)
    Förra vinter grät Theo konstant när vi var i pulkabacken och åkte...det var ingen hit med andra ord!!

    Hoppas ni får en mysig första advent!!

    // Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Barnen blir vad föräldrarna gör dem til

    SvaraRadera
  4. Anonym: Jag har inte gjort mina barn sådana. Jag åkte pulka denna gång. Idag gick det bättre då det var kompisar med. Jag tror jag vet vem du är. Kanske morfar. Kram

    SvaraRadera