onsdag 24 november 2010

Blåsväder

Sitter och kollar alla andras bloggar och blir lite irriterad att de inte har skrivit något nytt och då är jag en person som inte skriver varje dag. Men jag vet ju inte vilka som läser min blogg om det är någon, får så sällan kommentarer. Vore roligt om ni skrev en kommentar, jag blir så glad då.

Igår gjorde vi våran redovisning på tema 1. Det gick bra men väldigt tråkig tycker jag själv. Alla i klassen skulle skriva ett omdöme om varje grupp så vi vet vad vi ska göra till nästa gång. Det var kul att läsa. Ska kolla mer på det på torsdag när vi ska träffas för att göra nästa tema vad vi nu ska skriva om.

Idag ska jag hämta barnen, mysigt men jag tar inte bilen idag den får stå i detta väder.
Ha en bra dag och glöm inte att skriva något.
Kram

3 kommentarer:

  1. Tjingeling!!
    JAG brukar ju skriva när jag varit inne o läst!!! ;0) Läser inte VARJE dag så ibland kanske jag "bara" skriver på det sista inlägget!!! ;0)
    Jag har varit dålig på att uppdatera min blogg på sista tiden, men det har varit ALLDELES för mycket runt om ett tag, med jobb, mamma o annat så jag har inte haft lust eller ork... Men håll ut!! SNART kommer det nog ett nytt inlägg!! ;0)

    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag läser din blogg varje gång jag är ute på nätet. Jag hinner inte alltid skriva något. Hinner knappt skriva något i min egna blogg just nu. Man vet att man lever när man har två barn. =) Ha det så bra och hälsa barnen!

    KRAM KRAM Camilla

    SvaraRadera
  3. Källvindsgatan, den stora tvåan jag berättade för dig om :)

    SvaraRadera