söndag 19 december 2010

4: advent

Sitter och myser själv och tände det fjärde ljuset i ljusstaken. Tänker att nu är det inte många dagar kvar till julafton bara 4 dagar och den 5 dagen är det julafton, mysigt.
Denna veckan består av Julavslutning på lucas skola på måndag, mysigt med allt detta som har med skolan att göra. Han börjar bli stor min lilla pojke.
På tisdag är det dags för min redovisning av tema arbetet i skolan, skönt när det är klart.
Onsdag ska jag vara åhörare på skolan bara lyssna på när en grupp redovisar lyx men måste vara där annars får man göra en massa då sitter jag hellre där och inte gör något.
På kvällen sen ska vi till familjen Hjelm för lite lilljul. Äntligen så har jag fått till det med en lilljul för mina barn. Jag hade det när jag var liten och tyckte det var mysigt. En som jag hade det med sa att vi skulle fortsätta när vi blev stora men nu har vi ingen kontakt tråkigt men som tur så får jag en lilljul med barnen ändå. Mysigt
Sen åker vi äntligen
Ha en bra fjärde advent för det ska jag. Ska träffa mina barn och johan och byta lite julklappar och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar