söndag 5 december 2010

Vad tiden går fort.........

Idag är det 2 advent och inte många veckor kvar till jul. Denna jul kommer att bli jobbbigt och känner inte för att göra lika mycket saker denna jul som jag alltid har gjort. Blev ju klar med julkorten till slut och bakat liten men har ju så förbannad lite frys så jag får inte in något i den inte kul att baka sådant som ska in i frysen då. Har gjort mina älskade saffrans skorpor iallafall.

Veckorna bara rinner iväg när man har barnen, då är det barnen och skolan som gäller. Jag brukar vara klar med julklappar i september men nu är det den 5 december och är inte klar än men förhoppningsvis ska jag bli det imorgon då jag ska handla det sista hoppas jag
Ha en bra andra advent alla kära vänner.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du oxå haft en trevlig 2:a Advent!! O du!!! STRESSA INTE!!! Det blir jul varesig du blir klar eller inte!! ;0) Man MÅSTE inte göra MASSOR!! Man ska NJUTA oxå!! ;0)

    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  2. Kan bara instämma med Malin! - vi glömde oftast bort de småkakor jag bakat till jul, eftersom vi inte var vana vid att ha småbröd! Det är bara pepparkakor som är viktiga....
    Kram

    SvaraRadera