söndag 19 december 2010

Julklappsbyte med johan och barnen idag

Johan och jag hade bestämt att vi skulle byta julklappar idag för att vi inte ses i jul, men barnen fick ett varsit paket av oss också.
Det blev en lycka, fick en varsin pokemon och det var kul tyckte de sen fick de en varsin lite bil.

Det blev lite paket öppning.


Johan hade prickat helt rätt i julklapp till mig. Nu har jag mitt eget kit med nästan allt som behövs för en tjej som bor själv.

Bedöm själva ett helt kit med allt möjligt och det var lila. Inte svart och tråkigt. Var tvungen att testa hammaren när jag kom hem och den var riktigt bra.
(kanske var det en pik att jag frågar honom för mycket om saker och ting inte vet jag är för dum för att förstå det hahaha.)
Tack för julklappen johan



4 kommentarer:

  1. Det var ju en riktigt fiffig julklapp till dig ju :)

    SvaraRadera
  2. Mycket fin julklapp tycker jag...skulle jag oxå kunna tänka mig. =) Fast jag fick en stor låda med verktyg av min mor och far när jag flyttade hemifrån som jag har kvar. Så jag behöver ju inga tyvärr...men annars hade jag helt klart önskat mig ett sådant sätt...=)
    God jul på dig och ha det så bra!

    KRAM KRAM Camilla

    SvaraRadera
  3. JÖSSÖS vad du hade bloggat nu då!! Hinner ju inte med ju!! ;0)
    Hoppas att ni har det bra!!
    O du!!
    GOD JUL o GOTT NYTT ÅR!!!
    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  4. Hej
    God Jul och Gott Nytt År
    önskar mamma och pappa

    SvaraRadera