fredag 9 september 2011

HELG!!!!!

Äntligen är det helg och jag ska njuta av ledigheten. Kan säga att det är ganska tufft i skolan nu med alla matte tal som ska göras och förstås. Det är lite si och så med att förstå men hoppas på att klara tentan iallafall. Igår sa läraren om man är på lektionerna och har matrialet från lektionerna och man kan de så klara man G på tentan. Jag tänkte direkt inte helt hopplöst. Satsar på G och kommer inte få mer heller. G är bra om man inte kan det tycker jag.

Ikväll ska jag till min vännina A på middag hennes dotter är där också. Ska bli så trevligt. Sen har jag inga mer direkta planer inför helgen och det är skönt.

Jag blir så glad när jag får kommentarer. Då får man lust att skriva på bloggen.
Ha en bra helg. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar