fredag 23 september 2011

Var försvann denna veckan med trollen....

Ja såg just att jag inte har skrivit på en vecka, hela veckan då trollen har varit hos mig. Denna veckan försvann i skolan, usch är inte alls på topp. Det är skit jobbigt i skolan fattar inget och nästa vecka har vi två redovisningar och en salstenta. Jag säger bara f n. Jag orkar verkligen inte.
Idag som alla fredagar då jag inte har trollen så känns det tomt. Vill ha de på heltid då vet jag att jag måste hålla mig uppe, nu drar jag ner på tempot och känner nu att jag börjar bli sjuk. Kul till nästa vecka och hela helgen då det behövs plugga inför salstentan om jag ska få några poäng.

Denna vecka har jag som sagt va inte fått så mycket tid med trollen, det har varit skola varje dag och har inte kunnat hämta de tidigare någon dag. Förutom igår torsdag men då villeL ha med sig en kompis hem och mamma sa ja. Det var den torsdagen.
Blev mest svamel idag men så är mitt liv just nu.

Är oerhört tacksam att mor och far tar trollen på fredag då jag har salstent. Ni ska höra tiden 14.10 -18.30 en fredag, tror ni det blir några rätt. Skönt att komma hem och bara få sova efter den salstentan och slippa ha några barn på lördag morgonen.

Får se om jag hinner upptatera något men det händer inte så mycket i mitt liv just nu mer än skolan.
Ha en bra helg

1 kommentar:

  1. Ville bara tala om att jag följer din blogg och ser en positiv utveckling , heja på dig.

    SvaraRadera