tisdag 6 september 2011

Tisdag....

JA vad ska man säga, vad veckan går fort. Det går alldeles för fort när man har barnen hemma. Älskar verkligen att ha de nära. Nu är de så snälla så då är det bara kul att ha de här. Igår var jag klippt hela dagen i skolan och hämtade F sent. L fick följa med en kompis hem. Det är så kul och de leker så bra. Sen lagade vi middag och sen promenad med bästa grannen. Så skönt att röra på sig.

Idag har jag varit i skolan också och blivit klar med min uppgift som ska in på fredag. Känns så otroligt skönt. Vi var fyra tjejer som satt efter skolan och pratade om de och hjälptes åt, känns så skönt. Imorgon ska jag bara skriva rent och plugga lite när barnen är iväg och sen blir det att hämta de tidigt tror jag. Vill mysa lite med de.

På torsdag ska en kompis följa med F hem så då blir det inte en lugn stund.
Snart är veckan slut vad den går fort.

1 kommentar:

  1. Hej
    Vad kul att det gick bra med matten
    Hälsa barnen
    Kram
    Mamma och Pappa

    SvaraRadera