tisdag 27 september 2011

Då har denna veckan börjat.....

Igår hade vi redovisning i skolan och det gick bra, och grupparbete blev klart oerhört skönt för imorgon är det redovisning på det och sen är det salstenta kvar för denna kurs. Idag ska det pluggas matte och sen ska jag gå på föreläsning ikväll på åker skolan.

Känner mig lite off nu. Vet inte vad jag gör för fel. Säger man sin mening till vänner så är de snart borta. Jag ska vara den som bara säger ja gud och ammen till allt. Orkar inte vara den snälla personen längre som alltid ställer upp, när det aldrig är någon som ställer upp för mig när jag behöver söd. Alla vänner jag har har sina familjer och då sitt och jag sitter själv. Det är oerhört svårt att komma in i åker där jag bor, svårt att prata med de som bor här. Den bästa tiden jag hade var när jag bodde i söderköping, där hade jag många fina vänner som inte finns kvar idag när man flyttar så tappar man kontakten. En finns kvar från söderköping och det är fina N. Saknar samtal med dig och du förstår mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar