lördag 28 augusti 2010

Första veckan utan barn

Igår började första veckan utan mina barn på 6 år. Det kommer att bli jobbigt men jag ska komma igen detta. I går kväll var jag hos min kära vän Anna som jag har lärt känna genom skolan, den familjen vet hur man tar hand om en person som har det jobbigt de har ett stort hjärta.
Nästa vecka börjar man skolan igen, både skönt och jobbigt men det är kanske bra när man är ensam hela veckan.
Ha en bra helg.
Kan avsluta detta inlägg med att jag mår bättre och vi har börjat gå i familjerådgivning.

1 kommentar:

  1. Så glad jag blir av att höra att ni har tagit itu med situationen, Familjerådgivningen kommer säkert att att vara av stort värde.
    Det kan nog kännas bra, att inte behöva tänka på barnen under veckan utan att du i lugn och ro kan ägna dig åt studierna, att det blir lättare att koncentrera sig. Men det det kommer nog att det kännas ovant i början- ;-)) .LYCKA TILL!
    Kram

    SvaraRadera