måndag 9 augusti 2010

Full fart

De sista dagarna här på landet har gått med en väldig fart och vi har gjort mycket.
I Lördags var jag, mina mamma och mina troll i söderköping och köpte tyg till Felix nya gardiner så nu är det bara att sy när man kommer hem. Sen tog vi det lugnt på eftermiddagen.

I Söndags var vi i stan i olika affärer mysig avslutning för barnen här hos mormor och morfar. Sen på kvällen kom en god vän till mig och hälsade på med sin hund. Jätte kul att träffa henne. Har inte sett henne på 4 år men det kändes inte som det var så länge sen. Kanske har många vänner fast man inte ser och pratar med de så ofta. Jätte kul.

I dag har jag varit åter och träffat en god gammal vän till mig. Vi har inte setts på 1 år men det kändes inte det heller. Man hörs på fb men ändå. Vi var på Ikea och det var hur kul som helst och bara gå och titta. Köpte det jag skulle och behöver.
En ännu rolig och trevlig dag.
Nu ska man kämpa vidare på sin exa suck

1 kommentar:

  1. Där ser du Cicci!!! du har vänner som bryr sig om dig!! Men det är inte alltid lätt att få tiden att räcka till för att ses bara!! ;0)
    Hoppas att allt är bra!!
    Tänk POSITIVT!! O lev POSITIVT så blir det mesta här i världen positivt!! ;0)

    KRAMAR!!!

    SvaraRadera