onsdag 25 augusti 2010

Jävla idioter

Nu märker man att man har flyttat ner till samhället. Inatt har några försökt att slunga bensin ur min bil. Jag blir så förbannad just som jag hade börjat sova på nätterna när inte mina grannar gör något så händer detta jag som är en person som tänker hela tiden kommer nu inte att kunna sova på nätterna för jag är så hispig på att få inbrott i bilen och nu detta. Fan vad de gör med mitt liv. Jag mådde inte bra innan och det kommer inte att bli bättre nu. Jävla idioter förstår de inte vad de ställer till med. Sluta sabba för andra människor

6 kommentarer:

  1. Hej.....
    Du vet nog inte vem jag är men du hade min son när du jobbade på Grävlingen. Vill bara säga att jag vet hur du har det!! För dryga 1,5 år sedan så beslutade jag mig för att lämna ett 14 år långt förhållande. Vi har tre barn gemensamt, nu bor barnen och jag i en lägenhet och deras pappa bor kvar i radhuset. Han har dom varannan helg bara och dessutom pluggar jag på högskolan. Det är tufft!! Ingen tvekan om det. Och jag vet hur jäkla jobbigt du har det nu, tro mig. Men det kommer en vändning. Min före detta man ville absolut inte gå till familjerådgivning eller nåt sånt. Jag sökte mig dock dit själv och fick kontakt med en kvinna som är jättebra. Hon jobbar åt socialtjänsten och har hand om familjer med problem, separationer och så har hon sammarbetssamtal med föräldrar som inte lever ihop. Hon sitter uppe på Familjecentrum inne i Strängnäs, så det är dit man går när man ska träffa henne. Om du vill kan du slänga iväg ett mail till henne, det gjorde jag när jag var i din sits och fick ett bra svar tillbaka. Man känner att nån lyssnar och bryr sig, samtidigt som hon är utomstående, vilket är jättebra! Hennes mailadress är: mariana.grabos@strangnas.se

    Ville bara lämna en kommentar och tala om att du inte är ensam. Och vet du, det ÄR jobbigt att vara stark, men i slutändan kommer du vara så stolt över dig själv. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hade jag din pojke ute i baracken, din man jobbade bort mycket eller. Snälla säj vem du är har bra minne. Tråkigt att du också har varit i samma sits men skönt att det löser sig. Jag hoppas på det bästa.

    Mvh Cicci

    SvaraRadera
  3. Ja ute i "baracken", min pojke heter Hugo. ja, allt löser sig, bara man är envis och kämpar på. Men man ska inte alltid tro att ensam är stark, i vissa situationer behöver man får höra någon utomstående (som vet vad hon/han talar om) att det man gör ÄR rätt. Även om man vet innerst inne att det är rätt att t.ex separera osv. så är det skönt att höra någon säga att man gör rätt. Det hjälpte mig att hålla huvudet högt och vara stark. Jag GÖR rätt!!!

    SvaraRadera
  4. Jag visste att det var du som hade hugo. JAg kommer ihåg dig. Vad pluggar du till? Jag själv pluggar till lärare på mälardalens högskolan. Vore kul att ha kontakt med dig.
    Mvh Cicci

    SvaraRadera
  5. Pluggar också till lärare vid Mdh men i Södertälje. Ska börja tredje terminen nu, läser Lek, lärande & utveckling. Klart vi kan ha kontakt :-) Skönt med nån som är i ungefär samma sits.

    SvaraRadera
  6. Hej!!
    Vad bra att du läser lek och lär då kan jag ju köpa böcker av dig sen. Jag har börjat andra terminen i eskilstuna. Du kan skriva till min mail som är ciccisv@hotmail.com så kan vi skriva lite.

    SvaraRadera