lördag 21 augusti 2010

Olycklig

Varför är det bara jag som är olycklig. Alla andra har sina nära och kära och är så lyckliga. Detta blogg inlägg blir tråkigt men det är så mitt liv är just nu, är inte alls nöjd med livet som det är nu. Jag vill också ha en man och familj att trivas och vara lycklig med är inte alls nöjd just nu och det som har hänt. Det är ingen som vill att jag ska ta tillbaka johan och jag orkar inte vara stark just nu. Vill inte mer nu orkar inte.
Trivs inte alls i lägenheten vill att mina barn ska växa upp i hus och få en bra barndom. Tänker oerhört mycket på de Vad har jag ställt till med mina älskade barn. Frågar man den äldsta sonen så vill han inte att mamma och pappa bor ihop mer och det är inget kul att höra. VARFÖR VARFÖR VARFÖR
Varför har allt blivit så jobbigt.
Mina älskade barn jag hoppas det ska bli bra men jag vet inte var vi ska bo eller vad som kommer att hända.

Jag vill att min son pratar mer med mig om vad han känner men det gör han inte.

Har nu varit barnledig i helgen de är hos pappa det är oerhört tomt vet inte hur det ska gå när jag inte ska ha de varannan vecka snart. Kommer att bli oerhört jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar