lördag 7 augusti 2010

Vecka 31

Sista veckan på landet hos mor och far och vi hittat på lite av varje.
I onsdags var jag och barnen hemma hos ett par vänner i söderköping. Alltid lika kul. God mat och Felix och Elvira lekte jätte bra utan Lucas som jag inte fick med mig för att kusinerna var hemma hos mormor och morfar. Men det var kul att Elvira och Felix fick leka själva.
Efter besökt åkte jag hem till mormor och morfar med felix och jag och mormor drog på skänningemarknad. Skönt att gå och strossa själva. Kom hem sent men barnen sov och hade haft det så bra med kusinerna.

I Torsdags kom min kära vän från mariefred ner hit med sina barn och vi besökte busfabriken än en gång denna sommar men det var inga sura miner för det. De lekte jätte bra och det var inte så mycket barn, sprang konstant i 3 timmar. Felix och ida hittade en ruschekana som de åkte säkert i en halvtimme upp och ner.



Efter busfabriken följde de med hem och sov över. Jätte mysigt. Hoppas det blir av igen. Tack för ett trevligt dygn.
I dag lördag har jag varit och köpt tyg så att jag ska sy gardiner till felix rum. Kul med nya gardiner när man har flyttat och de gamla var för små. Så nu vet jag vad jag ska göra när jag kommer hem.
Ha en bra helg
(Glöm ej att skriva något)




2 kommentarer:

  1. Så ni är hemma nu??
    Hoppas att ni haft en UNDERBAR sommar!!
    Snart börjar skolan oxå väl?? LYCKA TILL!!
    KRAMAR!!
    //Malin

    SvaraRadera
  2. Nej vi åker hem imorgon.
    Ja skolan börjar snart och lucas börjar i skolan.
    Kram

    SvaraRadera